Banner

Kojící polštář luckypillow a jeho výjimečné vlatnosti

 

  pomáhá mamince

   držet přirozenou

   polohu její páteře

  výplň polštáře tvoří

   speciálně minuaturní

   EPS nano kuličky

•  kojící polštář je měkký 

   a zároveň díky pružné

   BIO bavlně drží tvar

  nanokuličky jsou 

    antibakteriální

  celý polštář lze vyprat

06.02.2012 - Jak dlouho se doporučuje dítě kojit?

  Mateřské mléko je nejpřirozenější a nejhodnotnější výživou pro dítě v raném věku a nelze je v plném rozsahu ničím nahradit. Proto je obrovská škoda, při jinak řešitelných potížích, kojení přerušovat a nahrazovat umělou výživou. Světová zdravotnická organizace a Dětský fond OSN ... více »

06.02.2012 - Kdy nejlépe začít s prvním kojením?

  Optimální je zahájit kojení do 30 minut po narození dítěte. Novorozenec je v prvních 2 hodinách po porodu velmi aktivní. V této době má sací reflex nejsilnější. Protože vnímá vše, co se s ním děje, je snaha, aby jeho první ... více »

06.02.2012 - Slyšela jsem, že kojení má vliv dokonce na inteligenci dítěte. Je to pravda?

  Je to pravda. Výzkumy z několika posledních let potvrzují, že čím déle jsou děti kojeny, tím jsou „chytřejší“. Nabízí se několik vysvětlení. Jedním z nich je, že mateřské mléko obsahuje některé esenciální mastné kyseliny, které v umělé mléčné výživě nejsou, ... více »

25.04.2011 - Prenatální kurzy

Autorka textu: Bc. Táňa Kalinová Porodní asistentka, laktační poradkyně Předporodní přípravy vedu již od roku 1990 a musím přiznat, že za tu dobu se v této oblasti mnohé změnilo. V České republice najdeme různé typy kurzů pro nastávající rodiče. Od tzv. informačního servisu, v ... více »

01.06.2010 - Základní fakta o kojení

  Každodenní rutina:   • Novorozence je třeba kojit 6 až 12 x denně (24 hodin).   • běžné je 8 kojení denně   • kojení trvá obvykle 20 minut. V prvních týdnech může kojení trvat i hodinu   • miminko kojíme z jednoho prsu, necháme ho chvilku odpočinout, a nabídneme ... více »

21.10.2009 - Strava kojící matky

  Zdravá strava   Kojící maminky by měly dbát na zdravou stravu, ve Vaší stravě nesmí chybět:   • ovoce a zelenina (nebráníme se všem formám - čerstvé, sušené, maražené nebo v podobě vymačkané ovocné nebo zeleninové šťávy)   • sacharidy –  jako je chléb, těstoviny, rýže a ... více »