Banner

Kojící polštář luckypillow a jeho výjimečné vlatnosti

 

  pomáhá mamince

   držet přirozenou

   polohu její páteře

  výplň polštáře tvoří

   speciálně minuaturní

   EPS nano kuličky

•  kojící polštář je měkký 

   a zároveň díky pružné

   BIO bavlně drží tvar

  nanokuličky jsou 

    antibakteriální

  celý polštář lze vyprat

- Strava kojící matky

 

Zdravá strava

 

Kojící maminky by měly dbát na zdravou stravu, ve Vaší stravě nesmí chybět:

 

ovoce a zelenina (nebráníme se všem formám - čerstvé, sušené, maražené nebo v podobě vymačkané ovocné nebo zeleninové šťávy)

 

sacharidy –  jako je chléb, těstoviny, rýže a brambory, které nám dodají tolik potřebnou energii

 

vláknina – celozrnné pečivo, cereálie

 

 protein – libové řervené maso, kuřecí maso, ryby, vajíčka

 

mléčné výrobky – mléko, sýry, jogurty s obsahem vápníku

 

 

Tekutiny

 

Při kojení musíme také dbát na dostatečný přísun tekutin

 

Je dobré vypít alespoň 2 litry tekutin denně. Pokud cítíte žízeň je to signál, že Vaš tělo je dehydrované. Zkuste těmto stavům předcházet. Je dobré, ještě před tím než budete kojit, připravit si sklenici vody nebo mléka, aby jste jí při kojení měla po ruce.

 

Kojící maminky by neměly pít alkohol. Stejně tak by jsme to neměly přehánět s kofeinem, pokud ale pijeme 2 kávy denně, není se čeho obávat.

 

 

Vitamíny a minerály

 

Při kojení je dobré dbát na dostatečný přísun vitamínu D (10 mikrogramů denně). Ostatní vitamíny a minerály naše tělo přirozeně získá z pestré vyvážené stravy.

 

 

Čeho se vyvarovat

 

Některá jídla můžou maminku, a skrze mateřské mléko, i kojence nadýmat. Nadýmání je častější u kojenců do 3 měsíců, kdy jejich střeva ještě nejsou dostatečně vyvinuta, takové nadýmání může být i bolestivé. Pokud chcete nadýmání předejít dočasně omezte kořeněná jídla a typické potraviny s nadýmavým efektem jako jsou fazole, cibule, paprika nebo květák.

 

 

Kolik jídla jíst

 

Zdravé ženské tělo je schopné produkovat mléko aniž by muselo "jíst za dva". Držte se těchto základních pravidel.

 

jezte jednoduchá jídla, aby Vám jejich příprava nezabrala příliš mnoho času

 

snažte se jíst pravidelně, to je velmi důležité

 

jezte častěji menší porce

 

nezapomeňte mít vždy po ruce zdravou svačinku, čerstvý mrkvový salát, nakrájené jablko, plátky salátové okurky, křížaly nebo sušené meruňky...